Перше що спадає на думку - як відреагують на новий BMW M5 конкуренти в обличчі Mercedes-AMG E 63 S та Audi RS6? Мабуть зарано говорити про беззаперечного лідера в класі заряджених бізнес седанів, але рівень на який виходить M5 важко перевершити. В основі новачка лежить звичайний BMW 5-series доопрацьований фірмовим підрозділом M Performance. Під капотом ексклюзивного седана розмішено 4,4-літровий 8-циліндровий двигун потужністю 600 к.с. Крутний момент у 750 Нм доступний на 1800 обертах/хв. і розподіляється за допомогою системи xDrive між задньою та передньою вісями. Надпотужний двигун агрегатується з 8-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей, яка має три рівні роботи. Розгін з 0 до 100 км/год триває всього 3,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці у 250 км/год.
Інтер’єр BMW M5 виглядає не менш захоплююче ніж екстер’єр. В салоні топового седана встановлені спортивні сидіння та рульове колесо з логотипами М, довершує картину ексклюзивна панель приладів з спідометром розміченим до 330 км/год.
Для М-серії передбачено три режими руху, які контролюються електронікою та можуть змінювати рівень втручання у керування автомобілем. Наприклад в режимі M Dynamic автомобіль набуває задньопривідних повадок та дозволяє дрифтувати. Керування BMW M5 теж має три варіанти налаштувань, які легко зрозумілі завдяки своїм назвам - комфорт, спорт та спорт плюс. Отримати чудові технічні характеристики неможливо без зменшення ваги кузова та покрашенні аеродинаміки.
Треба визнати, що німцям і тут вдалося впоратися з поставленими завданнями. Більша частина панелей в автомобілі виготовлена з алюмінію, при цьому дах взагалі виконано з армованого вуглецевого волокна. Наступним вузлом, який вражає стали вентильовані гальмівні механізми з 6-ти поршневими супортами. Ефективність цим гальм не набагато гірша ніж славнозвісних вуглецево-керамічних гальм, яки є в переліку додаткового обладнання.
В Європі вартість базової версії BMW M5 складає 110 тисяч євро…